sábado, 31 de agosto de 2019

He decidit

He decidit no deixar d'estimar-te.
Des d'ara renego del temps.
No vull esperar resignada que arribi
i s'emporti aquest sentiment
tan pur i honest,
tan intens.
No seria just.
Em nego en rotund.
El viuré íntimament,
en soledat,
si cal,
sense esperar més retorn
que el dels milers de records.
Ningú m'hi pot fer renunciar
perquè és meu,
només meu.
Em diuen que posi distància,
com si fossis una malaltia
de la que fugir
per salvar la vida.
Pobres ignorants,
si sabessin que,
per tu,
la donaria cada dia...
Què sabran ells,
q no han viscut mai
un amor com aquest?
Distanciar-nos?
Com si
deixant-nos de veure
poguéssim oblidar-nos...
He decidit no deixar d'estimar-te,
potser perquè no vull,
potser perquè no puc,
malgrat tot,
allunyar-me de tu.

No hay comentarios: